FANDOM

Персонаж
Patrick stock art
Загальні відомості
Вид Морська зірка
Стать Чоловіча
Колір Рожевий
Колір очей Чорний
Адреса Коралова вулиця, 120, Бікіні Боттом, Тихий Океан
Рід заняття Безробітний

Працівник Красті Крабс (інколи)

Родина та друзі
Родина Жерб та Марж Зірки (батьки)
Друзі Губка Боб Квадратні Штани
Сенді Чікс
Сквідвард
Юджин Крабс
Гері
Шелдон Планктон (інколи)
Міссіс Пафф
Перл Крабс
Карен Планктон (рідко)
Бос Юджин Крабс (інколи)
Колеги Губка Боб Квадратні Штани та Сквідвіард (коли працює у Красті Крабс)
Вороги Планктон
Карен
Сквідвард (інколи)
Інша інформація
Захоплення Ловити медуз
Пускати мильні бульбашки
Дивитися телевізор
Їсти
Спати
Нагороди Найледачиша морська зірка
Появи
Перша поява Потрібен Помічник
Виконавець ролі Білл Фагербеккі (в оригіналі)
Ярослав Чорненький (QTV)
Євген Малуха (QTV)
Максим Кондратюк (ПлюсПлюс)
Сергій Солопай (2,3 фільми)

Патрік Зірка (в дубляжі ПлюсПлюс), також відомий, як Патрік Зірко (в озвученні QTV) та Patrick Star (в оригіналі) - один із головних героїв серіалу «Губка Боб Квадратні Штани». Він є нерозумною істотою, але він найкращий друг Губки Боба.

Біографія Редагувати

Патрік народився 1986 року в родині Маргарет та Херба Зірко. В якийсь момент, він сам навчився змінювати підгузки. В нього була сестра Сем, яка піклювалася про нього і згодом зникла, але повернулась. Він потоваришував із Губкою Бобом і познайомився з його батьками, вони разом закінчили школу, і він ходив на бал з мамою. Далі він став жити поріч зі Скідвардом, бо батьки примусили його знайти собі житло. Він вчився в коледжі із Камбалою Флетсом. Він познайомився із Бабусею Губки Боба і Сенді. Далі вже йдуть його пригоди у мультсеріалі. На початку серіалу йому було 13-14 років.

Загальні відомості Редагувати

Місце проживання Редагувати

Патрік сусід Губки Боба та Сквідварда. Він живе на вулиці Коралловій 120, у місті Бікіні-Боттом, у Тихому океані. Патрік живе в норі під великим каменем неподалік від будинку Сквідварда, а меблі у нього зроблена з ущільненого морського дна (піску). Патрік має нижній поверх. В деяких серіях він прікріплюється до каменя і спить, у деяких спить нормально. У серії "Дім, милий ананас" він вкривається ним.

Інтереси Редагувати

Патрік не працює і витрачає більшу частину часу на сон або ігри з Губкою Бобом. Любить їсти, дивитися телевізор, пускати слину, дути мильні бульбашки, ловити медуз та дивитися шоу "Пригоди Морського Супермена та Сліпарика" із Губкою Бобом.

Поведінка Редагувати

Поведінка Патрика дитяча. Він насолоджується речами, які вважаються «дитячими», наприклад, льодяниками на паличці і домашнім печивом.

Характер Редагувати

Патрік дурнуватий, що робить його добрим, але іноді він може бути і злим. Він як щедрий, так і жадібний. Але головне, що навіть слава не потмарює розум і не змушує забувати про друзів, проте він славу не дуже полюбляє.

«Я лише хочу, щоб усе було, як раніше. Щоб я зміг поділитися одними штанами з моїм другом і це не потрапило у газету.» - Патрік у серії "Прощавай, крабсбургер?", в озвученні QTV.

Зовнішність Редагувати

Патрік - товстувата п'ятикутна морська зірка рожевого кольору, з одним зубом, який одразу можна побачити. Одягнений у зелені шорти з фіолетовими квітами. Чорні очі. У першому сезоні брови були рожевого кольору, у інших - чорного. Видно пупок на животі. У серії "Битва за Бікіні-Боттом" в нього на шкірі рожева куртка. Тіло Патріка є причиною для численних суперечок. Сам він багато разів заявляв, що позбавлений пальців, носа, і вух. У серії «Битва Бікіні Боттом» він вирощує ніс, щоб зробити Губку Боба брудніше, коли вони примудрилися посваритися через французької війни за бруд і чистоту. У серії «Ніс не знає» у нього з'являється ніс, і герой починає відчувати запахи. Однак, неприємні запахи дуже дратують Патрика, внаслідок чого він приймається усувати їх. Таким чином, ніс Патрика доставив місту багато незручностей і до кінця серії герой повертається до свого початкового стану, виростивши собі вуха! У тій же серії у нього на нозі було по одному нігтя, отже у Патріка нога - це палець, а в серії «Bummer Vacation» і «Sun Bleached», коли у нього вже не було носа, в кінці серії у нього з'явилися вуха.

За словами творця серіалу Стівена Хілленберга, Патрік Зірко (як і більшість інших персонажів) створювався на основі декількох його знайомих. Одержаний персонаж - це образ тих людей, які примудряються втягувати своїх друзів в різноманітні неприємності. Мізків у Патріка мало, і все це призводить до ексцентричним ситуацій.

Розумові здібності Редагувати

На самому початку серіалу, Патрік не дуже розумна морська зірка, але із кожною серією він тупішав дедалі більше, і це призвело до того, що у деяких серіях він не може читати та писати. Патрік - невизнаний геній, часто він є філософом і допомагає Губці Бобу у його справах. Патрік, не дивлячись на крихітний мозок зміг здати на права. В серії "Патрік Розумні Штани", Губка Боб вставив йому не ту голову, і він став генієм. Спочатку це всім сподобалося, але потім вони були сердиті на Патріка, і в нього не залишилося друзів. В Патріка вистачило мізків, щоб створити свою власну гру.

Родина Редагувати

Мати та Батько Патріка вперше показуються у серії "I'm with Stupid". Але Патрік зплутав їх, а справжні батьки були на нього схожі. Матір звати Мергі, а тата Херб. У другому сезні Патрік каже, що у нього немає сестри, але у серії "Big Sister Sam" вона приїжджає до Патріка. Гері - кузен Патріка, як виявилося у серії "Rule of Dumb".

I'm with Stupid 205Big Sister Sam 036Star-Tree

В часи Дикого Заходу в Патріка був родич Дикозахідний Патрік - пра-пра-пра-пра-прадід Патріка, на якого він дуже схожий, за вийнятком одягу. В Кайнозойській ері його предком був Патар. А найпершим його предком був Примітивний Патрік.

Pecos patrickPatarSB-129 137

Стосунки Редагувати

Губка Боб Квадратні Штани Редагувати

Губка Боб та Патрік товаришують з народження, як видно з їх спогадів у серії "Secret Box" Вони найкращі друзі у світі і назавжди. У них багато спільних інтересів. Але інколи вони сваряться, проте, це не надовго. Також вони сусіди.

Гері Равлик Редагувати

Патрік та Гері кузени і дуже добре товаришують. Єдиний конфілкт, який у них був, у серії "Gary and Spot", у якій Патрік, поводячись як тварина, подібно до Гері посварилися через їжу зі смітника. У серії "Dumped" Гері тимчасово переїзджає до Патріка і стає його тваринкою, хоча виявилося, що Гері просто хотів коржик із Патрікової кишені.

Сквідвард Щупаленко Редагувати

Сквідвард і Патрік сусіди. Сквідвард ненавидить Губку Боба і Патріка, але Губка Боб та Патрік вважають Сквідварда найкращим другом. Губка Боб та Патрік дратують Сквідварда. Однак, Сквідвард ненавидить Патріка менше, ніж Губку Боба, хоча це не змінює відношення Сквідварда до Патріка.

Сенді Чікс Редагувати

Патрік та Сенді переважно товаришують, але в них бувають конфлікти.

Пан Крабс Редагувати

Патрік іноді працює на Крабса, або разом із Губкою Бобом приймають участь у його авантюрах. Іноді Крабс не любить Патріка через те, що він не завжди приносить гроші на крабсбургери (крабові петі).

Шелдон Планктон Редагувати

Патрік здебільшого не любить Планктона, але інколи працює на нього.

Пані Пафф Редагувати

Пані Пафф знає Патріка і не любить його. Патрік вчився разом із Губкою Бобом у її школі, але йому не сподобалося. Патрік одного разу здав іспит у Пані Пафф, а також допомагав Губці Бобу здати іспит нечесним шляхом. Також, Губка Боб та Патрік витягали її з в'язниці.

Перл Крабс Редагувати

Перл не любить Патріка, через його тупість.

Карен Планктон Редагувати

Карен та Патрік майже не взаємодіють. У першому фыльмы вона називаэ його "Рожевий друг Губки Боба".

Галерея Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Патрік найледачіший у місті.
  • Невідомо, звідки в Патріка гроші.
  • Патрік 3-ій за появами персонаж, після Губки Боба та Сквідварда.
  • Патрік був у притулку для домашніх тварин у серії "Plankton's Pet". У серії "Spot Returns" він пес пана Крабса.
Головні персонажі

SpongeBob stock art

Patrick stock art

Squidward stock art

Krabs artwork

Plankton stock art

Karen mobile stock art

Sandy stock art

Mrs Puff stock art

SpongeBob SquarePants - Pearl Krabs promo art

Gary stock art

Губка Боб

Патрік

Сквідвард

Юджин Крабс

Планктон

Карен

Сенді

Міссіс
Пафф

Перл

Гері