FANDOM

Губка Боб Квадратні Штани
Gubka Bob
Губка Боб Квадратні Штани
Стать Чоловіча
Колір жовтий
Колір очей блакитний
Ріст 4 дюйма
Вага 28 г

Губка Боб Квадратні Штани (Шаблон:Lang-en) — головний герой американського однойменного мультфільму, прем'єра якого відбулась 2 травня 1999 року на каналі Nickelodeon, який став одним із найпопулярніших анімаційних програм телебачення. Персонаж був придуманий морським біологом і аніматором Стівеном Хілленбергом. В оригінальній американській озвучці персонаж розмовляє голосом Том Кенні, в Україні цього персонажа озвучили актори — Олена Бліннікова (озвучення Нового каналу), Олександр Чмихалов (озвучення СТБ/QTV, до 189 серії), Дмитро Тварковський(озвучення QTV, з 191 серії), Павло Скороходько (дубляж ПлюсПлюс), Євген Локтінов (дубляж ПлюсПлюс, 119-132 серії, дубляж другого повнометржного фільму), Дмитро Терещук (озвучення другого повнометржного фільму, Новий канал), Сергій Ладесов (озвучення другого повнометржного фільму, К1)

Біографія Редагувати

Губка Боб народився 14 липня, 1986 року в родині Маргарет та Гарольда Квадратні Штани. З дитинства він мріяв працювати у Красті Крабс. Також він з дитинства, майже з народження дружить з Патріком. У 1990 році, він забрав Гері з притулку для хатніх тварин. Трохи подорослішавши, він хотів купити житло у Бікіні-Боттом. Йому не підходило жодне жило, але на клумбу Сквідварда впав ананас, який став його домом. Він почав навчатися у школі пані Пафф, щоб скласти іспит на отримання водійського посвідчення. На момент 1-ї серії йому було 13 років і він влаштувався до Красті Крабу. Через кілька днів, він потоваришував із Сенді, Ларі, Планктоном та Карен. Згодом він познайомився із Перл. Далі вже йдуть його пригоди у мультсеріалі.

Загальні відомості Редагувати

Місце проживання Редагувати

Губка Боб живе зі своїм вихованцем - равликом Гері - у великому будинку-ананасі на вулиці КОраловійй, 124 в місті Бікіні-Боттом, яке розташоване під водою близько реального тропічного острова в Атолі Бікіні. Його сусіди: Сквідвард Шупаленко - який проживає в будинку, схожому на статую з острова Пасхи, і Патрік Зірко - морська зірка, яка живе під камнем.

Дім Губки Боба дуже великий. Він дво-поверховий з вихідом на дах. На першому поверсі розташована вітальня, кухня, комірчина. На другому поверсі розташована бібліотека, спальня, вбиральня. Дім Губки Боба - це ананас, який впав з корабля, і став домом Губки Боба. Раніше на цьому місці була клумба Сквідварда. Тому навколо будинку ростуть квіти.

Інтереси Редагувати

  • Полювання на медуз. Губка Боб зловив, дав ім'я і відпустив на волю кожну медузу з Полів Медуз (Шаблон:Lang-en) як мінімум один раз, останньою спійманою стала блакитна медуза, що отримала ім'я Друг. Також Губка Боб отримує з медуз желе, яке дуже подобається мешканцям Бікіні Боттом. Часто в полюванні на медуз бере участь і Патрік. Губці доводилося бачити Короля та Королеву Медуз. Одного разу він захищав Поля від Планктона, який хотів збудувати на них шосе.
  • Бульбашки. Губка Боб - майстер з пускання мильних бульбашок. Він може видути бульбашки найрізноманітніших форм та розмірів, які лопаються з різними звуками, він навіть вчив цьому Патріка і Сквідварда в серії Bubble stand. У серії "Culture Shock" Губка Боб хотів брати участь у конкурсі талантів з танцюючою бульбашкою, а в серії "Bubble Buddy" він зробив бульбашку, схожу на людину, своїм другом. Щоправда, його не злюбили інші жителі Бікіні Боттом і вирішили його проткнути. Але Баббл Бадді поїхав на мильному таксі. А в серії Що сталося з Губкою Бобом? він врятував сусіднє від Бікіні Боттом місто Нью-Келп, через любов до мильної бульбашки. Також в одній із серій він навіть зміг помістити всіх жителів Бікіні-Боттома і свій будинок в мильну бульбашку.
  • "Хто кого передивиться". У деяких серіях Губка Боб і Патрік грають в цю гру. Іноді до них приєднувався Сквідвард.
  • Морський Супермен і Сліпарик. Губка Боб і Патрік часто дивляться шоу Морського Супермена і Сліпарика, а іноді зустрічають їх самих і допомагають їм боротися зі злом (хоч частіше набридають, і супергерої не завжди раді їх бачити).
  • Карате. Губка Боб займається карате зі своєю подругою білкою Сенді дуже давно, цікаво, що Губка Боб досить слабкий, проте він добре займається карате. В одній серії Губка Боб так захопився карате, що у себе на роботі поколобродив відвідувачів, Сквідварда і Містера Крабса, причому за це його ледь не звільнили. З тих пір Губка Боб займається карате тільки з Сенді.
  • Кермування. Губка Боб відвідує школу кермування катерів і мріє отримати права. Але це йому ніяк не вдається. Навіть тоді, коли він нарешті отримує права, то в тій же самій серії їх позбавляється. Його вчителька місіс Пафф вже звикла до того, що Губка Боб не може скласти іспит, і на її думку, він ніколи не отримає права. Незважаючи на ці невдачі, Губка Боб все одно намагається отримати їх і вірить у свої сили. Хоча можна звернути увагу на те, що теорію він знає добре. В одній із серій він майстерно кермував з зав'язаними очима. Є припущення про страх водіння.
  • Робота в Красті Красбс. Губка Боб працює кухарем в ресторані "Красті Краб". Також він там працює прибиральником, інколи касиром, офіціантом і інколи його залишають за головного.

Поведінка Редагувати

Поведінка Губки Боба дитяча, він радіє усьому, і завжди намагається вибратись із халепи. Однак, він часто плаче і ображається.

Характер Редагувати

Губка Боб - неухильно оптимістичний, добрий, забавний, працьовитий, надійний персонаж, проте, він занадто наївний.

Зовнішність Редагувати

Губка Боб — морська губка жовтого кольору, хоч виглядає, як кухонна. Ось деякі ознаки, за якими його можна впізнати: великі блакитні очі, багато дірочок по всьому тілу та рот з виступаючими назовні різцями, ямочками на щоках та веснянками. За бажання він може змінювати форму, а також довжину і форму рук, втягувати їх в себе. Зазвичай він одягає білу сорочку з коротким рукавом, червону краватку та коричневі квадратні штани, звідси і його прізвище. Його штани підтримуються чорним ременем. На ногах — чорні черевики з білими шнурками, з шкарпетками в синьо-червону смужку.

Розумові здібності Редагувати

Губка Боб не надто кмітливий, зазвичай на думку йому спадають дурні ідеї.

Родина Редагувати

Мати Губки Боба звати Маргарет, а батька Гарольд. В Губки Боба є бабуся, яка проживає в Бікіні-Боттом. В нього є покійний дідусь. У майбутньому в нього буде онук. Губка Боб з повагою та любов'ю ставиться до своїх родичів, окрім Блек Джека, якого він боявся.

Примат Губка
Багато років тому...
Губка Гар Квадратні Штани
Багато років тому...
Губка Бак Квадратні Штани
Багато років тому...
Бабуся Квадратні Штани
Дідусь Квадратні Штани
Шерм Квадратні Штани
 
Гаролд Квадратні Штани
 
Клер Гретчен Квадратні Штани
 
Капітан Блу Квадратні Штани
Стенлі Сет Квадратні Штани
Губка Боб Квадратні Штани
Тодд Квадратні Штани
За багато років...
Губка Трон Квадратні Штани
500 клонів Губки Трона

Стосунки Редагувати

Патрік Зірко Редагувати

Губка Боб та Патрік товаришують або з народження, або з 4 років. Вони найкращі друзі у світі і назавжди. У них багато спільних інтересів. Але інколи вони свараться, проте, це не надовго. Також вони сусіди.

Сквідвард Щупаленко Редагувати

Сквідвард і Губка Боб сусіди і колеги. Сквідвард ненавидить Губку Боба, але Губка Боб вважає Сквідварда найкращим другом і любить його. Губка Боб дратує Сквідварда. Проте, в серії "Нічна зміна" Сквідварт сказав, що любить Губку Боба по-своєму.

Сенді Чікс Редагувати

Сенді і Губка Боб добрі друзі. Проте інколі Губка Боб дратує Сенді. Сенді та Губка Боб разом займаються карате. Губка Боб часто підтримує Сенді.

Пан Крабс Редагувати

Пан Крабс - шеф Губки Боба. Губка Боб вважає Пана крабса найкращим босом. Крабс ставиться до Губку Боба, як до рідного сина, але інколи Крабс експлатовував Губку Боба, за що потім шкодував. Але в більшості випадків Губка Боб та Пан Крабс - друзі.

Гері Равлик Редагувати

Гері - домашній равлик Губки Боба. Губка Боб забрав Гері з Приюту для Тварин майже тоді, коли потоваришував з Патріком. Губка Боб годує Гері, а Гері робить хатню роботу, проте інколи Боб забуває його нагодувати.

Шелдон Планктон Редагувати

Губка Боб завжди зупиняє Планктона, коли той хоче викрасти Секретну Формулу Крабсбургерів. Але Губка Боб часто допомагає Планктону, і коли Планктон не намагається викрасти рецепт, Губка Боб ввічливий із ним.

Пані Пафф Редагувати

Пані Пафф, вчителька Губки Боба, подібно до Сквідварда ненавидить Губку Боба через те, що через нього вона потрапляє або у лікарню, або у в'язницю. Вона називає його "ненавчаємим студентом". Але часто пані Пафф захищає Губку Боба.

Перл Крабс Редагувати

Перл у 1-2 сезонах добре ставиться до Губки Боба, у 5-7 сезонах вона до нього ставиться погано, у 8 сезоні коли добре, коли не сильно. Губка Боб нерідко допомагав Перл. Але, коли Перл сердита на нього, Губка Боб цього не розуміє.

Карен Планктон Редагувати

Карен нейтрально ставиться до Губки Боба, а Губка Боб до неї з повагою.

Цікаві фактиРедагувати

  • На честь Губки Боба названий реально існуючий вид грибів - Spongiforma squarepantsii. Вчені з Міжнародного інституту дослідження видів при Університеті штату Аризона визнали його одним з десяти найбільш чудових видів живих істот, описаних у 2011 році.[1]
  • Губка Боб іноді користується окулярами. Зокрема, він одягає їх, коли хоче почитати книгу або коли збирається полювати на медуз. Окуляри Спанч Боба за формою схожі на окуляри Тома Кенні, актора, який озвучує Губку Боба.
  • Вважається, що першою фразою, яку виголосив Губка Боб Боб, було: «Чи можу я прийняти замовлення?» Але в епізоді "Застряглий в холодильнику" показують Губку Боба, що знаходиться в утробі матері і він вимовляє фразу «Крабсбургер». Таким чином, виходить, що саме ці слова були першими, сказаними Спанч Бобом.
  • Незважаючи на свій добрий і м'який характер, Губка Боб ніколи не упускає шанс помститися, якщо хто-небудь його зрадив чи постійно користується ним. У цих питаннях він принциповий, і навіть своїм друзям не чинить поблажок. Однак, при цьому є персонаж, який дивним чином майже завжди уникав відплати - Сквідвард. Від Губки Боба йому дісталося по заслузі всього два рази. Більше того, одному з цих випадків, помста Губки Боба була спрямована не конкретно проти Сквідварда.
  • Також прихильники та творці мультсеріалу підтвердили версію, що Губка Боб та Сенді закохані один в одного.
  • Губка Боб з'являвся у кожній серії.
  • Губка Боб амбідекстер.

Примітки Редагувати