FANDOM

Epizod
Arrow Right
Syrenaman i Skorupin V - dwudziesty trzeci odcinek sezonu trzeciego oraz sto trzeci ogółem.

Streszczenie

Skorupin ma dość traktowania go jak dziecko przez Syrenamana. Domaga się, by teraz nazywać go Skorupinmenem.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To jedyny odcinek, gdzie Skorupin przechodzi na złą stronę.
  • To ostatni odcinek, używający klasycznego stylu kart tytułowych dla odcinków o Syrenamanie i Skorupinie. Odcinek "Syrenaman i Skorupin VI: Pełny Metraż" ma inną kartę tytułową.
  • Ten odcinek początkowo miał trwać 17 minut, a nie 11, lecz wiele scen usunięto, gdyż jest sparowany z odcinkiem "Czekolada z orzechami.
  • Ten odcinek jest często uznawany za najlepszy spośród odcinków o Syrenamanie i Skorupinie, z powodu skłócenia się dwóch tytułowych bohaterów, dobrych żartów, jak np. Sandals randkujący z poduszką i portretów superbohaterów.
  • W tym odcinku powiedzonko Kapitana Magmy (Skalmara) to "Krakatau!", czyli odniesienie do wulkanu nazwanego Krakatau. Był to wulkan położony w Indonezji, największy na ziemi, zanim eksplodował.
  • Podczas oryginalnej premiery (amerykańskiej), samolot wybucha, lecz z powodu zamachu z 11 września 2001, usunięto to z powtórek.