FANDOM

Epizod
Arrow Right
Lot na księżyc — piętnasty odcinek ósmego sezonu oraz trzysta dziesiąty ogółem.

Streszczenie

SpongeBob przypadkowo załapuje się na wakacyjny lot na księżyc z Sandy.

Postacie

Ciekawostki

Ten odcinek podobny jest do odcinka "Rakieta Sandy, w którym Sponge i Patryk przypadkowo odpalają rakietę Sandy. Odcinek ten może być jego dalszym ciągiem.

  • Kiedy Sandy wykonuję swoje sztuczki na desce surfingowej na księżycu, muzyka podobna jest do tej z odcinka "Przed hibernacją".
  • Frankie Billy pojawił się w telewizorze Patryka mówiąc: "Karol, twoim prawdziwym ojcem jest"
  • W tym odcinku SpongeBob mówi, że nie wie, co to jest kukurydza pomimo faktu, że w poprzednim odcinku miał ją w ustach.
  • Rakieta dotarła na Księżyc po kilku minutach, a w rzeczywistości może potrwać to kilka dni.
  • To trzeci odcinek, w którym widać przestrzeń kosmiczną.
  • Początek tego odcinka był bardzo podobny do tego z odcinka "Rakieta Sandy", tylko, że rakieta w tym odcinku jest brązowa, a w "Rakieta Sandy" biała. Rakieta nawiązuję do amerykańskiego (obecnie uziemionego) Minotaura-C lub włoskiej rakiety Vega.
  • gdy już byli nad ziemią minęli Nickelodeon Animation Studio
    161a - Mooncation (597)

Błędy

  • Podczas uruchamiania rakiety Sandy, nie ma jej walizek, ale gdy ona się pojawia, wszystkie walizki już tam są.
  • Gdy Sandy skoczyła z księżyca, skoczyła naprawdę wysoko, a w rzeczywistym życiu skoczyłaby tylko na 4 metry.
  • Pokazano, że Sandy zdejmuję swój kask w kosmosie, co jest niemożliwe.
  • Sandy, bez powodu używała nażęć żeby osunąć lukier z silników rakiety.Używał do tego dłoni.
  • To nie możliwe że Sandy skoczyła na pierścień Saturna bo jest dalej do ziemi i księżyca.