FANDOM

Epizod
Arrow Right
"Jaskiniowiec" to pierwszy odcinek sezonu jedenastego serialu SpongeBob Kanciastoporty. W tym odcinku, gdy prehistoryczna gąbka zostaje odmrożona, powoduje ona chaos w całym mieście, a tylko SpongeBob może się z nią porozumieć.

Bohaterowie

Produkcja

12 grudnia 2016 roku ten odcinek został potwierdzony przez Vincenta Waller'a na swoim Twitterze. Dodatkowo w tweecie było potwierdzone, że Mr. Lawrence napisał ten odcinek.[1]

Zdjęcia

Ciekawostki

  • Jaskinia z karty tytułowej przypomina jaskinie z odcinków "Naturalista", "SpongeHenge" i "Szaleństwo naśladowania".
  • Ten odcinek w Turcji i Iberii miał premiere 25 września, 2017 wraz z odcinkiem "Zaklinacz małży", czyli zaledwie 2 dni po premierze w USA.
  • Pod koniec odcinka została zburzona czwarta ściana, gdy Spongy Spongy uderza swoją maczugą w ekran, powodując pęknięcie.
  • Jeśli przysłuchamy się uważnie, podczas karty tytułowej możemy usłyszeć dźwięki natury.
  • Jest to piąty odcinek, w którym SpongeBob idzie do więzienia. Pierwszy to "Zbrodnicze życie", drugi to "Imprezoporty", trzeci to "Odsiadka", czwarty to "Łzy kierowcy".
  • Jest to czwarty odcinek, w którym SpongeBob jest aresztowany.

Przypisy

  1. https://twitter.com/VincentWaller72/status/808479056408649731